8/29/2015

SUMMER OUTFIT X 5

Moikkuli! 
Syksy alkaa jo pikkuhiljaa häämöttää, mutta palataan vielä hetkeksi kesäisiin tunnelmiin. Viimeksi toiveita kysellessäni pari teistä toivoi jonkinlaista postausta vaatekaapin sisällöstä. Mä oon joskus bongannut eräästä blogista postauksen, jossa esiteltiin kaikki reissuasut samassa postauksessa, ja se oli mun mielestä tosi kiva idea! Päätinkin nyt lähteä avaamaan tätä mun kaapin sisältöä tällä tavoin, eli postaamalla muutaman viikon takaiset Turkin matkan asut ja samalla useimmat mun tän kesän asulemppareista! Mun tyyli on aika simppeli ja ehkä joidenkin mielestä vähän tylsäkin, sillä mun asut ei aina oo mitenkään erikoisia tai hienoilla asusteilla viimeisteltyjä kuten vaikkapa monilla seuraamillani ja ihailemillani bloggaajilla. Sen takia joskus koen vähän sellaista alemmuudentunnetta ja epävarmuutta, kun tunnen etteivät mun asut oo "tarpeeksi erikoisia" blogissa esiteltäviksi ;D Toivottavasti te kuitenkin tykkäätte, ja jos haluaisitte lisää postauksia asuihin tai vaikka juurikin siihen vaatekaapin sisältöön liittyen, ehdotelkaa ihmeessä miten sellaisen voisi parhaiten toteuttaa! :) 

outfit1 1. Jumpsuit - Bikbok // Aurinkolasit - Guess // Kello - Gantoutfit2 2. Shortsit & aurinkolasit - H&M // Toppi - Pull&Bear // Kello - Guessoutfit3 3. Mekko - Guess // Laukku - Michael Kors // Kaulakoru - H&M //  Kello - Gant // Aurinkolasit - Guessoutfit4 4. Paita - Zara // Shortsit - H&M // Aurinkolasit - Guess // Käsikoru - Gina Tricot outfit5 5. Toppi - Gina Tricot // Maksihame - Vila // Kello - Gant


Löysittekö näistä lempparia? :)
 Mä en osaa päättää omaa ehdotonta suosikkiani, joten olis hauska kuulla teidän mielipiteitänne! 

28 kommenttia:

  1. Ompas nättejä asuja kaikki! 2 ja 5 ehkä omat suosikit näistä :-) toi Pull&Bearin musta toppi on kaikessa yksinkertaisuudessaan tosi kivan näkönen ja sopii siulle hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Joo itseasiassa toi toppi onkin ollut yllättävän helppo yhdistää erilaisiin alaosiin :)

      Poista
  2. Ihania asuja ja kuvia, eniten tykkäsin 1 ja 5! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kun kerroit lempparisi (:

      Poista
  3. Kolme viimestä asua on kyllä just niin mun silmää että vautsi :) toi sininen mekko näyttää ihan super kivalta, vois joskus hankkia ton tyylisen myös itelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sä! <3 Se pisti kyllä välittömästi silmään liikkeessä ja oli tosi hyvä löytö, vaikka tavallisesti vähän vierastankin tollasia ihan ihonmyötäisiä mekkoja! :)

      Poista
  4. Oon niin kateellinen kaikista sun kuviollisista vaatteista, ihailen niitä aina täällä mutten koskaan löydä yhtä kivoja printtejä mistään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää voi ei! :D Heheh ei muuta kuin ahkerasti vaan kauppoja tai nettikauppoja koluamaan niin etköhän säkin vielä löydä just ne sun lemppariprintit :)

      Poista
  5. Tuo toinen asu on ihana! Nuo aurinkolasit on huiput <3

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tyksit!! :) Ne on kyllä kivat, ja maksokin vaan jonkun vähän päälle 5 e :>

      Poista
  6. 2 ja 4 iskee muhun eniten! Voi johtua hyvin siitä, että itse en ole yhtään hame- tai mekkotyyppiä.. :D Ja ei vitsit, mulla ois niin toivelistalla ostaa aurinkolasit sinivioleteilla peililinsseillä! Koko kesän tehny mieli sellasia. Ehkäpä mä Sunny Beachiltä löydän jotkin kivat halpisarskat, kun en raaski rahojani esim. joihinkin Spyn tai Oakleyn laseihin laittaa - ainakaan vielä.. ;D

    Karita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsan mielipiteestä! ;) Hehe jep, niinhän se yleensä meneekin että omaa silmää miellyttää eniten just sellaset asut joihin voi ns. "samaistua" ja kuvitella itsekin pystyvänsä pukemaan päälle :> Voi, mä itse asiassa bongasin ekat tollaset sinertävät linssit jo keväällä Ginasta, mut sit kerkesin hukkaamaan ne ja nyt löysin taas muutama viikko takaperin H&M:stä! Eli niistä ainakin kantsii tsekata, ja ihan varmasti kyllä Sunny Beachinkin kojuista löytyy arskoja joka sävyssä ;D Joko teidän reissu on lähellä? :P

      Poista
    2. Kyllä reissu jo pian koittaa, ensi sunnuntaina ois lähtö! :P

      Ja hei, onnea työpaikasta!<3

      Karita

      Poista
    3. Oijoii, pitäkää hauskaa! <3
      Kiitti kovasti :>

      Poista
  7. Ihania kesäasuja! Ite tykkään ehkä eniten ekasta ja tokavikasta, kaikki kuviolliset vaatteet on tällä hetkelle kovasti mun mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Et oo ainoa, mäkin oon tykästyny kovasti kaikkiin eri printteihin :>

      Poista
  8. Ihania kyllä kaikki asut! Muhun iskee toi Guessin mekko... Rakkautta ensisilmäyksellä! ;D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :)<3 Niimpä, se oli kyllä mullakin nimenomaan sitä rakkautta ensisilmäyksellä! ;D

      Poista
  9. Toi vitonen on kyllä tosi upea! Sun asut on tosi inspiroivia ja tekee aina mieli hankkia samanlaisia vaatteita kuin sulla D: Tosi kiva postaus siis, lisää tälläsiä :-) Ja hei, täytyypä kysyä, että miten sait itsesi lähtemään lenkille tai salille silloin kun et liikkunut vielä niin paljon kuin nykyään? Tähän liittyvä postauskin voisi olla aika hauska :-)

    Mukavaa alkavaa syksyä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, tosi kiva kommentti, ja kiva kuulla että tälläset asupostaukset kiinnostaa :> Ja tota hmm.. Oikeastaan mulla se meni niin, että sain innostuksen salilla käymiseen ja lenkkeilyyn mun pesäpalloharrastuksen kautta. Eli kun pesiksen kautta viikkoon sisältyi pakollisia ja ohjattuja sali- ja lenkkitreenejä, niin sit niistä alkoi vähän niinkuin vahingossa tykkäämään ja ne jäi pesiksen loputtua arkeen vähän kuin itsestään! Mutta no, mua motivoi siihen sohvalta nousemiseen joskus esimerkiks se että katselen motivaatiokuvia, tai yritän esimerkiksi ajatella sitä kuinka hyvä ja energinen fiilis sen suorituksen jälkeen on! Pakko myöntää, että itselläkin ollut viime aikoina motivaatio vähän hukassa urheilun suhteen :) Tsemppiä siis sekä mulle että sulle, mikäli ymmärsin oikein! :)<3

      Ja kiitos paljon, samoin myös sulle :)

      Poista
  10. Kaikki on ihania, mutta kyllä 1 ja 5 iskee eniten! Wauwauwau, mua kaduttaa edelleen että jätin ton bikbokin housupuvun kauppaan....:<

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti mielipiteestä! Musta on tosi hauskaa, kun mielipiteet on tavallaan jakautuneet niin että jokainen asu on saanut jonkin verran ääniä :) Ja voi damn, mä bongasin sen vieläpä 15 eurolla alennusrekistä! ;D No mutta joo, en käännä enempää veistä haavassa, koska eiköhän Bikbokin tuntien sinne vielä kaiken maailman housupukuja ilmesty, viimestään ens keväänä ;)

      Poista
  11. Kaikki asut on kyllä kivoja, mutta 2 ja 4 iski muhun eniten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Täällä tais itse asiassa olla joku muukin, jonka mielestä 2 ja 4 oli kivoimmat :)

      Poista
  12. onnea uudesta työpaikasta :P mistä sait töitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ihana :) Ravintola-alalta!

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Kiva että se oli sun mieleen! :)<3

      Poista