2/25/2017

PERJANTAI MUN KANSSA



7.15 Raotan silmiäni ja kurkkaan puhelimesta kelloa. Ah, vielä tunti aikaa koisia! Musta on tullut viime viikkoina ihan järjetön unikeko. Unta riittäisi vaikka muille jakaa.

7.20 Loikoilen vielä tunnin välillä torkkuen ja välillä puhelinta selaillen.

8.30 Byääh, onko pakko nousta? Kroppa ja mieli tuntuvat olevan pitkän viikon jäljiltä jo kovasti viikonlopun tarpeessa, mutta vielä olisi yksi kesätyöhaastattelu hoidettavana ennen sitä!

8.35 Käyn suihkussa, pesen hampaat, keitän aamukahvit ja syön aamupalaksi ruisleivän ja smoothien.

9.00 Meikkaan, föönaan ja suoristan hiukset ja silitän ryppyisen paitani.

9.30 Heitän pusun poikaystävälle, joka saa jäädä vielä sänkyyn loikoilemaan. Lähden kiiruhtamaan kohti juna-asemaa.

9.40 Juna lähtee kohti Seinäjokea. Matka kuluu hujauksessa kalenteria ja aikatauluja selaillen.

10.25 Mahtavaa VR, kerrankin ajallaan - itse asiassa vieläpä 4 minuuttia etuajassa! Lähden käppäilemään kohti haastattelupaikkaa.

10.45 Pääsen ajoissa paikalle. Hui, aina yhtä jännät fiilikset ennen työhaastattelua.

11.20 Tiivis puolituntinen rekrytoijien kanssa vietetty. Haastattelusta jäi parempi fiilis kuin osasin odottaa. Juna takaisin Vaasaan lähtee vasta parin tunnin päästä, joten lähden käppäilemään keskustaan.
daywithme1
11.30 En tunne Seinäjoen keskustaa ollenkaan, joten päädyn Valkoinen Puu- nimiseen kahvilaan. Oiva valinta, päädyn nauttimaan herkullisen lounaskeiton ja salaattipöydän, ja loppuajan istuskelen kahvikupposen ääressä tietokoneella superiloisen ja piristävän asiakaspalvelijan työntekoa seuraillen.

13.20 Parituntinen hujahtaa nopeasti, joten suuntaan takaisin juna-asemalle. Pysähdyn matkalla nopeasti Moda Aukiassa, ja harmittaa, kun liikkeessä olisi juuri ollut monta rekillistä -50%- tuotteita, mutta en ehdi jäädä enää hypistelemään, etten myöhästy junasta.

13.28 Ehdin junaan ja matka vierähtää nopeasti torkkuessa. Mistä tätä unta riittää!?

14.15 Kävelen asemalta kotiin. Keitän kahvit, laitan Spotifyn soimaan ja siistin nopeasti kämpän päällisin puolin kuntoon.
daywithme2
14.55 Lähden käpöttelemään kohti kauppaa. Ulos on parin päivän aikana tullut oikein kunnon talvi, ja hämmästelen suuria lumikinoksia.

15.00 Ollaan sovittu tyttöjen kanssa treffit ovelle, ja lähdetään metsästämään ruokatarvikkeita. Sieltä suunnataan yhden meistä luokse valmistamaan sushia! Mä oon syönyt elämässäni vasta muutaman kerran sushia (tiedän, outoa!), mutta oon pikkuhiljaa jäämässä koukkuun siihen, joten oli ihan sairaan hauskaa päästä valmistamaan sitä itse.

17.30 Eihän se valmistaminen ollut ollenkaan niin vaikeaa kuin olin olettanut! Sitten onkin edessä paras osuus, eli syöminen. Mmmmmh!

19.00 Kello hujahti nopeasti syödessä ja jutustellessa. Mulla alkaa puolelta crossfit- tunti, joten lähden pyöräilemään kohti salia.
daywithme3
19.20 Törmään matkalla crossfit- kurssilaiseeni, ja mennään yhtä matkaa perille. Osallistun siis täällä Vaasassa CrossFit SixtyFive100- nimisen paikan On Ramp- alkeiskurssille, ja oon tykännyt kovasti! Kiinnostaisiko teitä kuulla lisää tästä? 

21.00 Kurssin toiseksi viimeinen kerta ohi, ja tähän asti ehdottomasti rankin WOD takana. Oon ihan kuollut, mutta kroppa ja mieli kiittävät. Huippu päätös perjantaille!

21.10 Pääsen kotiin ja lysähdän rahkapurkin kanssa sohvalle.

21.50 Oon viettänyt melkein 45 minuuttia sohvalla röhnöttäen ja Eliaksen kanssa päivän kuulumisia vaihtaen. Nyt suihkuun!

22.10 Takaisin sohvalle ja torstain Voice of Finland- jakso pyörimään Ruudusta. Syön iltapalaksi kananmunaruisleivän ja juon Finrexiä, koska kurkussa tuntuu vähän hassulta.

23.30 Hipsin pikkuhiljaa sänkyyn, kunnes ZZZZzzz..

8 kommenttia:

  1. Mihin kaikkialle haet kesätöihin :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänne Vaasaan oon hakenut ihan laidasta laitaan kaikkialle mihin vaan ikinä oon keksinyt! :D Aina omaa alaa liippaavista sitä vähemmän liippaaviin.

      Poista
  2. Superkiva postaus, ois kiva lukea tällainen myös sun koulupäivästä oikiksessa!:) Mulla on kans lähiaikoina riittänyt unta, ja parhaimmillaan saatan nukkua 9 tunnin yöunet ja iltapäivällä parin tunnin päikkärit:D Noo, mielummin näin päin mitä että kärsisin univaikeuksista!Kerro ihmeessä lisää tosta crossfit-kurssista, mua ainakin kiinnostaa kovasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Totta, pitää tehdä sellainenkin :> Joo, mullakin unta tuntuisi riittävän loputtomiin. Mutta oikeassa oot, mielummin tietysti näin päin! Ja crossfitistä voisin kyllä kertoa vielä lisää (:

      Poista
  3. Kerro ehdottomasti enemmän crossfitistä! :)

    VastaaPoista
  4. Onks sulla tulossa sitä opiskelupostausta mitä varten lukijat sai lähettää kysymyksiä? Oon ehtinyt ootella sitä, olis mielenkiintosta luettavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei joo.. :/ Anteeksi, niihin vastailu on kiireessä vähän jäänyt! :( Yritän saada nyt itseäni niskasta kiinni, koska tiedän että se olisi tosi kiva juttu niin mulle kuin monille teistäkin! :)

      Poista